22 stycznia 2015

Magiczna świeca, która zmienia kolory - Air Wick Multicolor.

Pisałam Wam już jak bardzo kocham blogowanie?
Pisanie postów, odwiedzanie waszych blogów, czytanie i odpowiadanie na wasze komentarze daje mi dużo energii i śmiem stwierdzić, że bez prowadzenia bloga już sobie życia nie wyobrażam i chyba bym zwariowała :P Dobrze jest mieć odskocznie od codzienności i oddać się co jakiś czas swojej pasji.

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o bajecznej świecy Air Wick, którą zna chyba każdy.
Świeca, która zmienia kolory. Po raz pierwszy usłyszałam o niej rok temu, na jej kupno zdecydowałam się jednak w listopadzie w zeszłym roku. Z dwóch przyczyn: musiałam sobie koniecznie poprawić czymś humor i skusiła mnie promocja w Rossmannie :)
I wiem, że jak tylko wypalę czekoladową pokusę skuszę się na księżycową lilię!
Jednak co skłoniło mnie do mojego, zaplanowanego ponownego zakupu przeczytajcie recenzję.

Opis producenta
Wyjątkowe połączenie gorzkiej czekolady wzbogaconej nutką kardamonu w jednej chwili wyczaruje niezwykłą atmosferę w Twoim domu.

Moje odczucia w aromaterapii

Za nim jednak przejdę do samego zapachu to chciałabym napisać, że świeca jest wspaniała nie tylko na swe aromatyczne właściwości, ale na swój efekt świetlny. Mieniące się kolory pobudzają wyobraźnie, cieszą oczy, dopełniają magiczny nastrój palenia świecy.
Ilość światła zmienia się wraz z wypaleniem wosku. A świeca jest bardzo wydajna.
Jeśli chodzi o sam zapach to wiadomo, że nie jest to świeca z górnej półki Yankee Candle, ale też nie z najniższej. Jednak gdyby nie gra kolorów to świeczka byłaby tańsza, a tak większość ceny płacimy za efekt świetlny. 
Zapach jest bardzo delikatny, słodki i subtelny. Nie mdli, nie przytłacza. Rytuał z tą świeca to istna przyjemność. Baaardzo uspokaja po ciężkim dniu :) 
Czuć w niej czekoladę, ale tak nie do końca. Nie zapominajmy o tym, że jest tam obecna wyjątkowa przyprawa zwana kardamonem, która nadaje słodko pikantny smak przypominający eukaliptus czyli smak wschodu.To właśnie kardamon sprawia, że jest to zapach czekolady o nietuzinkowym charakterze.


Długo zastanawiałam się jak działa dioda świetlna i doszłam do takiego prostego wniosku, że działa ona na ciepło. Dosłownie! Kiedy tylko przybliżam ogień do knota tęcza budzi się, tymczasem gdy zdmuchuję świece po 2 sekundach światło zanika.
Magia? ;)

 Czy świeca oddaje swoje przesłanie w nazwie?

Myślę, że tak. Chociaż zdania są podzielone,nie wychowałam się jeszcze na świecach Yankee Candle (wstrzymuję się wciąż ze względu na oszczędzanie), które kosztują xxx więcej niż świece z Air Wick.  Natomiast zapach na pewno jest wyjątkowy i spełnia swoją nazwe. Minusem jest jej brak intensywności. Nie jest to mocny zapach, natomiast za tą cene(18zł) nie mogę wymagać więcej. Zapach czuć! 
W przeciwieństwie do innych tanioszek z super marketu, których już nie kupuję. Myślę, że warto ją zakupić i rozkoszować się jej pięknem. Fakt faktem nie do każdego wnętrza będzie ona pasować, dla niektórych  zaś migocząca świeca może okazać się kiczowata, ale.. ja jej niczego nie odmówię za to co potrafi :D

Tęcza kolorów zmienia się w różnym, ale niezbyt szybkim tempie, kolory łagodnie przechodzą po sobie.
Główne barwy to:







Podsumuwując. Świeca jest warta swojej uwagi i godna ponownego zakupu aby sięgnąć po kolejną nute zapachową. Występuję też limitowane zapachy takie jak Figa z soczystą jeżyną lub Złociste ogrody jesieni, z dodatkiem wzorków na otaczającym wosk słoiczku dodając dodatkowego klimatu w naszym wnętrzu :)

Mieliście już świece Air Wick multicolor
Co o niej sądzicie? Wieje tandetą czy jednak jest dobrym zapachowym rekwizytem na zimowe wieczory i nie ważne czy pasuje nam do wnętrza czy też nie?
UDOSTĘPNIJ TEN POST

13 komentarzy :

  1. Hej Natalko, zaglądam tu czasem i czytam Twoje ciekawe pachnące notki. ;) jako, że sama mialam już dwie świece multikolor to komentuje... co do zapachu to mało intensywny ale to taka nie przeszkadzajaca świeca na codzień. ;) a efekt jest super! ;) mimo, że może wydawać się tandetny jak piszesz. ;) pozdrawiam Magdalenka a teraz sie zastanawiaj jaka.. :)
    P.S. jak przechodzę w Rivierze obok Yankee to mi się przypominasz. Hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Madziu za te słowa! Takie komentarze niespodzianki uwielbiam :)
      Madzia Lena :*

      Haha, lubię się z czymś takim komuś kojarzyć :D Jestem świeczką ;)

      Usuń
  2. Te świece wyglądają pięknie, są to ulubione świece mojej koleżanki ;) zapachy na sucho wąchałam w sklepie i są bardzo ładne, ale jak wiesz ja teraz inwestuję w Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem.. ale lubię poznawać też inne firmy świec skoro na słój na razie nie mogę sobie pozwolić i czekam na ten odpowiedni moment lub.. na prezenty :) :D

      Usuń
  3. Pierwsze widzę :) Ale efekt fajny .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupisz ją w Rossmannie lub w jakimś super markecie, na pewno ;)

      Usuń
  4. Jedna z moich ulubionych od nie-Yankee. Chciałabym żeby ją wprowadzili jako normalną świeczkę, bo efekt świetlny czasem mnie denerwował. Zapach ciekawy, jedzeniowy, przyprawowy, ale nie drażniący.

    Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie mają tej kategorii zapachowej bez efektu świetlnego, ale Air Wick ma wiele pięknych zapachów w postaci tradycyjnej świecy :D

      Usuń
  5. Ciekawa świeczka. Ten efekt wizualny musi być świetny. Nigdy nie miałam okazji przetestować, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że kolory szybko sienie zmieniają, wtedy wyczekuje się następnego kolorku.
    Dzięki twojej recenzji na temat podgrzewaczy aril, skusiłam się na jeden z moich ulubionych zapachów -wanilii. A na początku posta wspomniałaś o czekoladowej świecy to i mi się takowej zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @dorcia8844: Cieszę się Kochana, że moje recenzje mają wpływ na Twoje aromatyczne zakupy :D Ja także ponownie skusiłam się na kolejne waniliowe podgrzewacze :)
      Widzę, że lubisz jedzeniowe, słodkie pachnidła ^^

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.