19 lutego 2015

Świece zapachowe inspirowane grami komputerowymi

Zastanawialiście się kiedyś jakie zapachy dochodzą nosów Linka z The Legend of Zelda czy Chell z Portala? 
Już nie musicie, bo ktoś wpadł na naprawdę znakomity pomysł wyprodukowania inspirowanych grami świec zapachowych! Tego jeszcze nie było! :)
Odkąd doszła do mnie ta informacja postanowiłam jak najszybciej podzielić się tą informacją na swoim blogu. 
Nie jestem maniaczką gier komputerowych, gram bardzo rzadko, teraz ze względu na brak czasu prawie wcale. Ale z chęcią kiedyś do tego wrócę bo uwielbiam świetne scenariusze pisane do gier, a także fantastyczną grafike, podkład muzyczny i ciekawe osobowości bohaterów.
Jednak na czas dzisiejszy po prostu lubię obserwować jak gra mój ukochany i to mi wystarczy :)
Artystka Aj Hateley po raz kolejny pochwaliła się swoją kreatywnością i na swoim blogu udostępniła stworzone przez siebie świece zapachowe inspirowane grami komputerowymi. Póki co przedstawiła tylko 4 linie zapachowe na podstawie gier.
O to one:
~Dedykowany fanom The Legend of Zelda Hyrulian Forest z mocnymi, leśnymi akcentami.

~Miłośników Skyrima ucieszy Dragon Fire z esencją z prawdziwego smoka (opis mówi o "dymnym" zapachu)

~White Mage to propozycja dla lubiących Final Fantasy i zapach wanilii oraz kwiatów.
~Quantum Tunnel ucieszy natomiast fanów gry Portal. 
 Wasze nosy wyczują tutaj nuty drzewa sandałowego i marokańskich przypraw. 
Nie wiem czy z tymi składnikami kojarzy mi się ta gra, ale niech będzie ;)
Pomysł jest naprawdę nietuzinkowy i... marketingowy!
Uwielbiam dzięki zapachom przenosić się w różne, krajobrazowe miejsca!
Dodając do świec akcent ze świata gier dodatkowo przyciąga uwagę i kusi odbiorcę do ich zakupu ;) 
Wszystkie świece są w ceni£4.99 w sklepie Gametee, który wysyła produkty także do Polski! 
Świeczki są niestety małej wielkości, ale prawdziwy maniak nie będzie na to zwracać uwagi! 
Aj wciąż tworzy coraz to nowe zapachowe gry w świecach! Następne jej dzieło w planach to uderzająca w tropikalne tony świeca z gry Kingdom Hearts.
Mam nadzieję, że Aj Hateley wymyśli również świece ze świata mojej ulubionej, niesamowitej gry komputerowej Alan Wake, która zawierałaby w sobie nuty przedstawiające krajobrazy Alaski. 
Akcenty zapachowych nut, które powinny być obecne w tym połączeniu to chłodne, wodne i górskie. Dodałabym również lekki zapach drewnianej chatki i jodły syberyjskiej :)

A może świeca z wiedźmińskiego świata fantasy?
W tym przypadku dodałabym do tej świecy nuty kadzidła, olejku cedrowego, paczuli oraz z wyciągu z jałowca :)

UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

  1. Jestem pod wrażeniem!Sama uwielbiam świece!

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJ! A ja bym chciała te pierwsze dwie. Byłabym przeszczęśliwa, gdyby ktoś wpadł na pomysł wyprodukowania także świec z filmów albo książek. Byłoby super! Może Yankee kiedyś utworzy taką kolekcję... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby cudownie, a jak nie to utworze ja takie kompozycje z gier oraz filmów ;D

      Usuń
  3. Świece uwielbiam w każdej postaci, te brzmią i wyglądają niezwykle ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.