26 maja 2015

Kaszubskie wyspy, ciąg dalszy..

Czas na fotograficzny post! Wróciłam kilka dni temu z weekendu spędzonym na Kaszubach, gdzie mój aparat pstrykał zdjęcia na okrągło. Dlatego dziś będzie wpis z kolorową fotorelacją z Kaszubskich wysp tworzony przy delikatnym muśnięciu wosku w kominku Yankee Candle - Child's wish.
 Nie wiele km potrzeba by z hałaśliwego miasta przenieść się w miejsce całkowicie oderwane od rzeczywistości... bo tam czas jakby stanął w miejscu, w ogóle nie płynie. Nic Ciebie nie martwi, nie popędza, relaksujesz się i odprężasz.
 Otacza Ciebie błogi spokój, śpiew ptaków, beczenie owiec, bujna zieleń i tęcza polnych kwiatów.
Od czasu do czasu zaglądałam w notatki mając świadomość, że jednak rzeczywistość istnieje i walczę z rozpraszaczem jakim jest piękna natura i..robię zdjęcia, dużo zdjęć.
Jezioro Okunkowo
Dmuchawce, latawce.. ;)
 Maki rosną dopiero w połowie sierpnia, ale udało mi się sfotografować kilka, które postanowiły wyrosnąć już w maju :)
Ach ten bez!
Ciemno fioletowy pachnie cudownie!
Stado owiec i ta jedna, jedyna to..Baranek Shaun! :))
Piękny ogród otaczał nasz dom
Łąki, zielone pagórki..
I znów łąka.. ;)
Kocham otaczać się naturą! Tutaj miałam jej pod dostatkiem :D Zieleń, woda, kwiaty.. pięknie jest!
Tam daleko rośnie rzepak, który dodaje uroku krajobrazowi :)
Jezioro i samotny łabędź ;)
Zapada zmrok i tylko cisza przy mnie jest.


***
Czas wrócić do rzeczywistości i przygotować się na to co mnie czeka w najbliższym czasie, czyli widok mnie samej pod stosem nudnych książek.
Ale potem będą już wakacje, pozytywne zmiany i..sami zobaczycie :)
Pod wpływem chwili.

UDOSTĘPNIJ TEN POST

11 komentarzy :

  1. Jaka oaza spokoju. Moje serce skradły owieczki i maczek, cudne :) Śliczna sesja :) Wytrwałości przy książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Można spokojnie zrobić z nich idealną phototapetę na ścianę! :D Zazdroszczę i pobytu i talentu fotograficznego, szczególnie przy pejzażach. :D Czułam się jakbym wędrowała po wzgórzach Shire.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, aż zapierają dech w piersiach!
    Fajnie tak się oderwać od rzeczywistości, My z mężem też dopiero wróciliśmy z krótkiego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, subtelne zdjęcia. marzy mi się taki wyjazd z miasta na kilka dni/tygodni/a może i na stałe? Aż trudno uwierzyć, jak czasami mało potrzeba do szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeprowadziłam się do miejsca, gdzie jest rzut beretem w Beskidy, tylko czas!.... Nie ma czasu te wszystkie piękności oglądać :( Sukcesów na egzaminach ! Zdjęcia przepiękne jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, pełne spokoju :)

    http://martalew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.