30 września 2016

Przed ślubem, ślub, po ślubie.

Moi Drodzy,

Witam Was po prawie dwu miesięcznej nieobecności na blogu. Gdy pisałam ostatni post byłam jeszcze tuż przed ślubem.  Myślałam też, że uda mi się częściej być tutaj obecna, ale jak pojawił się ślubny tik tak to popłynęłam razem z nim :) 
Ślubne planery występowały w akcji, gdzie zaraz potem nadszedł ten długo wyczekiwany dzień ślubu, który był dla mnie dniem z pewnością niezapomnianym i przepięknym. Zleciał tak niesamowicie szybko, że aż..smutno i..tak  cicho. 
Tą pustkę wypełniła jednak nasza cudowna dwutygodniowa podróż poślubna spędzona na Balearach, czyli na urokliwej, wyjątkowej Minorce gdzie mogliśmy nareszcie wypocząć już po wszystkim.
 O Minorce opowiem Wam gdy znajdę więcej czasu w osobnym poście bo z pewnością jest co opowiadać i zdjęć niezliczona ilość do ukazania na blogu.
10 dni temu mieliśmy naszą miesięcznicę ślubu. To tylko świadczy o tym jak ten czas szybko leciJakże długie było oczekiwanie, a minął jak jedna krótka chwila i już jestem miesiąc po.
Pamiętam jak oboje zarzekaliśmy się, że ślub nic nie zmieni. Mieszkaliśmy razem już od roku, a te 9,5 lat związku to nie mało by poznać bardzo dobrze swoją druga połówkę.
Ba.. czasami On zna mnie bardziej niż ja samą siebie. Wystarczy, że na mnie spojrzy.
 Śmialiśmy się do siebie, że to po prostu tylko formalność w naszym przypadku. A jednak.. coś się zmieniło.
Po ślubie jest jakoś inaczej, ciężko mi określić co się zmieniło, nawet sposób jaki patrzymy na siebie jest inny. Może ja się czuję inaczej, bo mam przepiękną obrączkę na palcu :)  A może to świadomość, że ten mężczyzna już nie jest tylko zwykłym kimś, jest moim Mężem i stał się moją rodziną. I choćby nie wiem co musimy pokonać zawsze razem wszystkie przeciwności i ciężkie chwile. 
Coś w tym bez wątpienia jest.

I jak ktoś mnie pyta czy odnalazłam się w roli żony bez wahania i z radością odpowiadam: Pewnie, że tak! I jest mi bardzo dobrze z tym poczuciem :)

Bo udane małżeństwo wymaga wielokrotnego zakochiwania się zawsze w tej samej osobie.





UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. Ale tu ładnie :) widzę zmiany !
    Zazdroszczę podróży poślubnej i cieszę się, że tak dobrze się bawiliście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią obejrzę zdjęcia z wyjazdu, na pewno są piękne :)
    Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.