7 sierpnia 2016

Idzie nowe.

Moi Drodzy,

Witam Was na zupełnie nowym blogu i jego odsłonie :))
Zebrałam w sobie sporo sił, żeby samemu wprowadzić tutaj takie zmiany, jednakże mam nadzieję, że efekt końcowy Wam się podoba i mój ulubiony minimalistyczny styl Was nie odstrasza. :)
 Coś takiego od dawna chodziło mi po głowie!
 Te zmiany zmotywowały mnie by do was powrócić jak najszybciej!
Będę pisać na zupełnie inne tematy niż wcześniej. Będą te poważniejsze, ale też te luźniejsze. Tematyka będzie bardziej zróżnicowana, nie będę trzymać ściśle jednego tematu.
Oczywiście każdy posty bez wyjątku będzie zawierał zdjęcia pełne kolorów, które będę robić ja.
Także zapraszam Was serdecznie na mojego bloga, który będzie nadawał różne rytmy.
Mam nadzieję, że stali czytelnicy zostaną ze mną, jak i przyfruną też Ci nowi.

Wpadajcie również na mojego instagrama gdzie jestem aktywna :)
Kliknij na ikonkę



UDOSTĘPNIJ TEN POST

8 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie tutaj u Ciebie :) powodzenia na nowym ! I dużo pasji do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pirelko :) Mam dużo weny i energii do pisania tutaj!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się nowa odsłona. Liczę na wiele zróżnicowanych postów pełnych Twoich twórczych zdjęć. :-). I czekam z niecierpliwością na dalsze wydarzenia. :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś <3 Myślę że to wyraża wszystko ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zmiany na blogu, zawsze daje mi to nową motywację do działania ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.