30 października 2013

Jesień w moim otoczeniu

Jak nie kochać jesieni? 
Wiele osób tak bardzo na nią narzeka, ale ja jednak ją bardzo lubię. Oczywiście jeśli długo jest złocista, słoneczna i piękna i próbuje przedostać się przez dywan kolorowych liści na drodze :)
Wtedy jest moją ulubioną porą roku zaraz po wiośnie.
Listopad mimo, że wielu z was kojarzy się ponuro, deszczowo i apatycznie też lubię.
 Słodki listopad. 'November rain' jak z ballady Guns N'Roses :) Myślę, że tutaj kłania się pewien sentyment do tego miesiąca w mojej osobie i jesieni zarazem.

Zapraszam na galerie zdjęć, która przedstawia park obok którego mieszkam i chodzę tam na spacery codziennie z moimi pieskami :) Oczywiście kiedy mieszkam w Gdańsku :D

Tego dnia jak zobaczyłam piękno jesieni za oknem spakowałam aparat i wybiegłam na łono natury, powtarzając, że nauka poczeka i da mi ochłonąć od książek, ale czas na pasje mieć też muszę.
Nie żałuję, że zrobiłam sobie małą wędrówkę z aparatem :)

O to jesienne perełki!

















Moje ulubione drzewko :)

Słońce przebija się przez konary drzewa...


Dzień później już bez słońca, utworzył się niesamowity dywan z liści...

Kasztanowce :)

***
A Wy lubicie jesień? Jak wpływa na wasze samopoczucie?
Lubicie o takiej porze roku pić wszelkiego rodzaju herbatki rozgrzewające i palić zapachowe świece? :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. A u mnie w kominku właśnie pali się wosk Yankee Candle o nazwie November rain :D Park masz cudowny. Fajnie Ci, że mieszkasz tak blisko niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo :) Jutro też zaopatrze się w kominek i woski. Może nie koniecznie firmy YC, ale świece/woski innej firmy też są fajne i godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.