6 sierpnia 2014

Górki zachodnie - moje miejsce na ziemi

 Cześć Kochani,
Wracam do Was z fotograficznym postem! Ja i mój aparat w tym sezonie razem szalejemy i mamy wspaniałe wakacje ;)
3 tyg temu mając trochę więcej wolnego postanowiłam wybrać się samotnie na fotograficzną wyprawę na moją ulubioną zatoke - Górki Zachodnie. Wsiadłam  w autobus, pokonałam drogę z autobusu do plaży, nie jest jednak tak blisko dotrzeć do tego miejsca, więc to tylko dla wytrwałych :)
 Odwiedzam to miejsce od dzieciństwa dlatego mam do niego ogromny sentyment i lubię tam wracać. Przebywając tam czuję się tak dobrze :)
Miejsce to urzeka mnie swoim pięknem i niezwykłym spokojem, ponieważ mało uczęszcza tam ludzi. A Ja nie lubię brudnych, zatłoczonych plaż, które możmy spotkać w Trójmieście.
Wiadomo, że plaże nad morzem otwartym są ładniejsze niż te nad zatoką, ale Górki Zachodnie czy też Wschodnie, do których nie dotarłam z aparatem są zadbane i unikalne jak na zatoke.
Woda jest czysta, a plaża umila swym złocistym piaskiem. Robienie zdjęć to była sama przyjemność, w aparacie pojawiał się kadr za kadrem.
W przerwach między zdjęciami leżałam na kocyku z czytadłem u boku, słońce opalało swoimi promieniami. A ja czytałam i obserwowałam otoczenie.

Zapraszam Was do galerii gdzie ukażę Wam mój raj :)










  Woda ciepła i krystaliczna :)

Złocisty, parzący w stopy piasek





Górki Wschodnie kiwają po drugiej stronie ;)

Jestem odważna i doszłam przez extramalny falochron na wieżyczkę widokową :)


Taki cudowny widok mnie przywitał ;)


Po lewej woda nie była tak spokojna i cicha jak ta po prawej ;)
Ale na szczęście nie było fal, więc bezpiecznie mogłam przejść przez falochron.


A za mną obserwowała mnie czarna wydra ;) No cóż, weszłam na jej teren!


 Co sądzicie o Górkach Zachodnich patrząc na zdjęcia?
 Z chęcią byście się tam wybrali na mały chill out? 

UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Podoba mi się ! I świetne zdjęcia, kilka z nich spokojnie mogłoby trafić na moją tapetę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobie mogę poznać piękne miejsca nad naszym morzem. Miło by było tam się wybrać. :)
    Szalej dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły widok i w ogóle plaża. Takie kamieniste wybrzeża przyciągają mój wzrok i wiele bym dała by tutaj się znaleźć! http://2.bp.blogspot.com/-6OJ4FDuMv88/U-HcpoPPdOI/AAAAAAAAF_g/Gc853wbqbLU/s1600/DSC07332+(Kopiowanie).jpg po prostu jak nie Polska!

    OdpowiedzUsuń
  4. @JUMI: Dziękuję :) Może kiedyś wpadniesz do Trójmiasta i stworzymy tam jakąś cudną sesje, kto to wie :) Uwielniam wzbudzać wrażenie jakby to miejsce ze zdjęć nie było w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda taka piękna i przeźroczysta, że aż trudno uwierzyć, że to w Polsce :-P Świetne zdjęcia!! :*

    Margo

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.