21 września 2014

Nasze ślady w Malborku

Już miesiąc temu obiecałam stworzenie posta o naszej niedzielnej, całodniowej wyprawie do Malborka. Obietnicy dotrzymuję :) Niestety ciężko mi było pisać posty nabieżąco stąd takie opóźnienie.
 Tuż przed naszym wylotem na długo wyczekiwany urlop chciałabym nadrobić wszelkie wycieczkowe zaległości na blogu. Dzisiaj będzie Malbork, za kilka dni Kraków :)
Zauważyliśmy oboje, że w tym roku wracamy do miejsc dobrze nam znanych i lubianych.
Malbork, Kraków.. to właśnie tam pojechaliśmy na nasze pierwsze wycieczki. Gdzieś bliżej i gdzieś dalej :) Bieszczady się nie liczą bo były z kochanymi rodzicami, w tym przypadku było inaczej.
Fajnie jest razem podróżować. Uwielbiam nasze podśpiewajki w samochodzie, robienia zdjęć z nawigacją na pierwszym planie i gdy pytasz: "Kochanie, to który parking wybierasz"? :D Ja płacę za parking, to już tradycja ^^ :D
Są to chwile bezcenne i na te wakacyjne niedziele czekałam z niecierpliwością bo były tylko nasze, pełne wypraw :)
Do Malborka wybraliśmy się 20 lipca podczas Oblężenia Malborka. Było bardzo upalnie i sporo turystów oraz samych mieszkańców z okazji corocznego święta jakie organizuje Malbork.
Z samego Oblężenia skorzystaliśmy najmniej. Chodziliśmy swoimi ścieżkami, cieszyliśmy się sobą i robiliśmy zdjęcia. O to jaka relacja wyszła z tego słonecznego dnia :)



W drodze. Yankee Candle towarzyszy ;)


  Podziwiam piękny Zamek Krzyżacki

Spotaniczny rejs pt. "Krótka Piłka" :P Osobiście, nie polecam. W okół nas tylko zamek i rzeka Nogat i nic więcej.


 Oblężenie Malborka - inscenizacja

Malborskie buble ;)


Piechole ukochane zawsze i wszędzie <3

Bazarek ;)

 Na deptaku, z Jagiełło

U Flisaka, pyszne obiady!

Malborski Jarmark :)
 

Słodkie miody


Spragnieni czegoś chłodnego zatrzymaliśmy się u Pastrzałków z nadzieją na pyszne smoothies. Niestety prawdziwego smoothies nie dostaliśmy i był to tylko owocowy koktajl. 
Był dobry, ale do smoothies z kruszonym lodem jeszcze daleko.
 Poza tym gorąco polecam tą restauracje i kawiarnie w jednym ;)

 U Pastrzałków przywitały nas ciepło kociaki 



Krzyżackie, jak mi to piwo smakowało!


Poszliśmy na prawdziwe "chemiczne" ;D smoothies w plenerze:D

Pozytywnie zmęczona wycieczką, ostatnie zdjęcie :)


Kończymy wycieczkę po Malborku :) Minęły już 2 miesiące od tamtego dnia i naprawdę nie wiem kiedy te tygodnie zleciały.. tak czy siak miło było powrócić do tamtych chwil.
Zdjęcia są fajne, a niedługo dojdą również filmiki :) Z moim lubym sprawiliśmy sobie zabawkę.. extramalną kamere! Połączymy swoje artystyczne siły bo i w D. ono drzemie :)

Nox.


UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Miałam jechać na oblężenie, ale chyba rok temu, przy okazji wakacji z chłopakiem, ale niestety nie pasowała nam data oblężenia do naszych planów:P Zresztą stwierdziliśmy, że pewnie będzie tyle ludzi, że nic nie zobaczymy:D Yankee Candle szczerze powiedziawszy nigdy nie miałam, chociaż słyszałam o nich setki razy, ale że mają zapachy do samochodu to nie wiedziałam:O i strasznie tym targiem mnie zachęciłam, takie fajne rzeczy tam widzę! ^^
    A gdzie teraz jedziecie na urlop?:)


    Co do Twojego pytania to Śliwkowa Panna wzięło się z tego, że jak miałam się spotkać po raz pierwszy ze swoim chłopakiem to miałam mieć śliwkową kurtkę i mu to napisałam(w tamtych czasach jeszcze ten kolor nie był popularny:P). No i tak mnie zapamiętał Śliwkowa Panna:D
    A w ogóle skąd masz mój adres nowego bloga?:D Instagram, czy coś innego mnie zdradziło?:D


    Ps. Bardzo ładna dziewczyna z Ciebie, czemu tak mało zdjęć wstawiasz?:(

    OdpowiedzUsuń
  2. @Jumi ; Co do Yankee Candle to wkurza mnie, że ta firma ma tak drogie świece w słoju, na które szkoda mi pieniędzy.. alternatywą są woski. Zapachy do auta kupuje namiętnie, jednak teraz przeniosłam się na inne, żeby nie opierać się tylko na Yankee :D Aczkolwiek zapachy są bardzo intensywne i jazda autem to sama przyjemność. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile to już lat minęło kiedy ja byłam w Malborku. Sporo na pewno ;)
    Dziękuję za tak ładne zdjęcia, w pewnej części odświeżyła mi się pamięć ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.