10 lutego 2016

Aromatyczna mgiełka. Bath Body Works - Be joyful.

Mam słabość do mgiełek zapachowych z Bath Body Works. Jak ja ubolewam, że nie mam tego sklepu w Trójmieście ;( To m.in. ta wizyta w tym kolorowym, aromatycznym sklepie skłoniła mnie do spędzenia styczniowego weekendu w stolicy.
Zaopatrzylam się w 2 duże mgiełki, do mojej następnej wizyty w Warszawie powinny starczeć :) Albo będę narzeczonego prosić o kolejne zapasy gdy będzie w Warszawie służbowo :D
 Bo mgiełek mają mnóstwo, niezliczoną ilość, aż ciężko się oprzeć i zawsze będzie Tobie mało.
I jak tu nie zwariować? :)
Dzisiaj opowiem Wam o cudownej mgiełce z nowej kolekcji - Be joyful.
Jest ostatnio o niej hucznie i głośno, robi aromatyczną furore.
Ta bajecznie różowa buteleczka z dodatkiem iskrzącego brokatu pięknie mieni się na skórze po aplikacji na dekolt oraz szyje. Rozświetla i dodaje blasku.
Bardzo się wyróżnia na sklepowej półce. Ciężko jest jej nie zauważyć i nie sięgnąć po tester :)
Zapach jest bardzo kobiecy. Z pewnością nie jest odpowiednikiem kobiety dojrzałej, ale młodej kobiety marzycielki pełnej energii i witalności.
Przypomina mi wosk 'Pink sands' od Yankee. Z tym, że zapach jest bardziej wzmocniony o dużą dawke słodyczy i kwiatów. Dzięki temu jest świeżo, ale i otulająco.
Mgiełka jest bardzo długo wyczuwalna na skórze i ubraniach. Zapach nie ginie po jakimś czasie. Ciągle wyczuwam jej obecność.
 Mgiełki od BBW nie są wcale gorsze od drogich perfumów. Są wykonane z bardzo dobrej jakości aromatycznych składników.
Idealna opcja na ciepłe, upalne dni bo nie są ciężkie jak perfumy, a dodają fajnego odświeżenia i blasku :)

  Buteleczka jest bardzo wydajna i uważam, że pachnidło warte jest swojej ceny.
 Ja akurat zakupiłam swoją mgiełke w promocji 'dwa w cenie jednej'. Ale jedna duża mgiełka w cenie regularnej kosztuje 79zł
Warto jednak czychać na wszelkiego rodzaju promocje, które pojawiają się bardzo często w ich sklepie.

Be joyful jest idealną kompozycją na każdą pore roku. Idealny zapach na spotkania z przyjaciółmi, impreze lub walentynkową randke z ukochanym.
 Mogłabym go określić zapachem na każdą okazje, ale jednak nuty w nim obecne kojarzą mi się tylko z radosnymi, ciepłymi, wyjątkowymi chwilami. Dlatego będę aplikować tą iskrzącą mgiełkę tylko w wyjątkowych chwilach :) Starczy mi na baaardzo długo <3
Woń mgiełki nie jest sztuczna i krótkotrwała. Zapach jest realistyczny i prawdziwy. Nie dusi i nie przytłacza swoim aromatem. 
Zdecydowanie jest to moja ulubiona mgiełka zapachowa - pasuje do mnie :)
***
Znacie asortyment sklepu Bath Body Works?
 Miałyście kiedyś jakiś pachnący kosmetyk z tego sklepu? Jeśli tak to napiszcie jaki i jakie były Wasze wrażenia. Jestem ciekawa (;
Może kiedyś doczekamy się stacjonarnego sklepu BBW w naszych miastach poza Warszawą. 
Póki co możemy je kupować tylko w stolicy lub drogą internetową.
UDOSTĘPNIJ TEN POST

12 komentarzy :

  1. Oj! Marzą mi się takie mgiełki. Uwielbiam tego typu produkty. Niestety nie mam tego sklepu we Wrocławiu i też nad tym ubolewam. :( Może kiedyś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę na to,ze kiedyś doczekamy się BBW w naszych miastach... ;) Chciałabym jeszcze więcej mgiełek :D!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tulipany są śliczne!:) Zaczyna się sezon na nie :D

      Usuń
  3. Nowa kolekcja! Ja skusiłam się na żel pod prysznic z Be Cozy: Cup of warmth.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mgiełke Cup of warmth :) Jest cudowna < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno by mi się spodobała, szkoda że ich kosmetyki są tak ciężko dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nad tym ubolewam i nie rozumiem dlaczego ten sklep jest tylko w Warszawie. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za mgiełkami nie przepadam, nawet jak mam to generalnie nie używam. W sklepie BBW byłam, podczas wycieczki w Warszawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A co nie odpowiada Tobie w mgiełkach Pirelko? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz to ja napiszę, że bardzo podobają mi się twoje zdjęcia:)
    Z tą marką mam taki problem jak chyba każdy, bo w stolicy bywam tylko raz na parę miesięcy, ale aktualnie najbardziej ciekawią mnie ich świece, więc już się powoli szykuję do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świec nie wąchałam jak byłam w ich sklepie, bardziej skupiłam się na mgiełkach i żelach anty bakteryjnych :))

    Dziękuję, staram się :D ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Ciebie ślad sprawia mi radość i mnie motywuje (;
Wszelkie obraźliwe komentarze i spamy będą usuwane!

Anonimowych komentujących proszę o podpis!

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.