28 maja 2016

Koniec?

Dużo serca włożyłam w tego bloga i w każdy post tutaj stworzony. Mam do tego miejsca w sieci ogromny sentyment. W końcu to już prawie 6 lat jestem tutaj ;) Uwielbiałam opowiadać Wam o moich ulubionych zapachach. Kocham robić zdjęcia w pięknych sceneriach po to aby każda notka z osobna wyróżniała się i przyciągała oczy.
 Jednak odnoszę wrażenie, że to co tutaj piszę nie jest już dla was ciekawe, godne zainteresowania. Blog nie jest odwiedzany tak jak kiedyś. Straciłam więc motywacje i chęci, żeby tutaj pisać skoro zainteresowanie jest zerowe. Dla kogo mam pisać? Dla siebie?  ;)
Chcę podkreślić, że nigdy mi nie zależało, żeby mój blog był popularny. Ale staram się by posty były naprawdę ciekawie opisane i przykro mi gdy nie ma odbiorców. Straciłam sens pisania tutaj...
Może czas coś zmienić i zakończyć pisanie o aromaterapii albo zrobić sobie od tego przerwę?
Teraz w moim życiu nadszedł gorący okres. Być może, ale nie obiecuję, wrócę tutaj po ślubie i po podróży poślubnej pełna nowych pomysłów i energii. Jednak zawieszam bloga DO ODWOŁANIA!

Dziękuję, że ze mną byliście ;)


Iris
UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.